Fery Vanhemelryck’s blog

Nieuwe blog!

Posted by Fery Vanhemelryck op 2 januari 2008

Na een zoveelste vastgelopen bericht op bloggen.be, mijn oude blogprovider ben ik overgeschakeld naar wordpress.
Mijn domeinnaam http://feryvanhemelryck.be is  reeds doorgelinkt. WordPress is veel leuker, overzichtelijker en handiger dan mijn vorige blogprovider. Ik moet alle leuke functies van wordpress nog leren kennen. Ik zal jullie, mijn lezers ook op de hoogte houden van nieuwe snufjes die ik vind. Mijn oude blog kan nog bekeken worden op http://www.bloggen.be/Fery

P.S. Collega-bloggers, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een link naar mijn blog te vervangen door http://feryvanhemelryck.be ?

P.P.S. Mijn excuses voor eventuele beginnersfoutjes op wordpress, als iets verkeerd gelayout wordt mag je me dat altijd zeggen.

 

 Fokke en Sukke zijn verwoede bloggers

3 Reacties to “Nieuwe blog!”

  1. Domi said

    Eindelijk eens een deftige blog :-)
    Die bloggen.be was toch maar een lelijk geval.

  2. pietcoopman said

    Heel wat aangenamer om te lezen! Enjoy the world of WordPress!

  3. Fery, bij deze wil ik je ook het allerbeste toewensen met je nieuwe blooooooooooog! :-)
    Wordpress heeft je verkracht en ik kan je verzekeren…it hurts really bad! ;-)

    Go for it, mate!

Geef een reactie

 
