Fery Vanhemelryck’s blog

WordPress layout

Posted by Fery Vanhemelryck op 6 januari 2008

Ik heb gisterenavond een eerste layoutfoutje uit mijn blog gehaald. Blijkbaar konden enkel mensen met firefox de foto hier rechtsboven zien. Internet explorer gebruikers zagen een minikadertje en in opera stond Ellen niet mee op de foto.
Normaal gezien zou iedereen de foto nu volledig moeten kunnen zien. Blijkbaar stonden er ergens twee aanhalingstekens teveel. Als je nog iets vreemd ziet in eender welke browser mag je mij dat altijd melden. Toch blijft wordpress stukken beter dan de vorige blogsite. Opera is trouwens een zeer leuke browser. Ik heb op aanraden van David opera geïnstalleerd om te controleren of mijn site in orde is. Maar het is ook gewoon een leuke browser, vooral de snelkiezer/speeddial is leuk. Maar ik ga toch nog even verder met firefox denk ik.

Ander nieuws: De training voor het roeien deze morgen was heerlijk. Mooi weer, lekker warm en nog eens goed kunnen trainen met veel versnellingen en startjes. Morgen zal ik het ook wel voelen aan mijn rug, armen en benen maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Vanavond nog ultimate frisbee training en dan heb ik zeker voldoende gesport voor vandaag :-)

Eén reactie to “WordPress layout”

  1. Joery said

    Pffff, ik heb hetzelfde problmeem in IE. Ik werk zelf ook met Firefox, maar bezoekers melden een layout probleem in IE.

    Jij kan me toevallig toch niet helpen?

    http://users.telenet.be/ElsJoery

    Grtz Joery

Geef een reactie

 
