Fery Vanhemelryck’s blog

ORBIS faqbar quiz

Posted by Fery Vanhemelryck op 17 januari 2008

 

Gisteren hebben we met de studentenraad meegedaan aan de quiz van studentenvereniging ORBIS. We eindigden op een mooie vierde plaats. Als we onze joker (puntenverdubbeling op 1 vragenblad) beter hadden ingezet waren we tweede geëindigd. Maar dan hadden we niet zo’n coole tent gewonnen. Een type quechua, maar dan van Levi strauss. Zo eentje die je uit de zak haalt en opengooit. Alleen het opplooien was andere koek. Met drie ingenieurs en een communicatiemanager zijn we er toch 20 minuten zoet mee geweest :-)

                                                                        quechua tent

Dezemorgen had ik een afspraak met de nieuwe participatiecoach van de XIOS. Zij gaat de studentenvertegenwoordigers begeleiden in onze belangrijke taken. Vergadering mee voorbereiden, informatie zoeken, decreten uitleggen, mee onderhandelen met de algemeen directeur enzoverder. Ik heb er goede hoop in dat zij dat zeer goed gaat doen en dat we leuk kunnen samenwerken.

Minder leuk nieuws. Daarnet op de frisbeetraining had er iemand mijn rugzak per ongeluk meegenomen. Stond ik daar mooi na de training zonder sleutels, gsm, andere schoenen. Bovendien had ik per ongeluk mijn USB-stick met thesis mee en die stak ook in die rugzak. Na tien minuten hadden we de ‘schuldige’ gevonden :-) Benoit had hem meegenomen, we zijn hem dan in Kuringen gaan halen. Ik achter in de koffer van Sigi, samen met mijn fiets. Ik heb al comfortabeler gereden. Vreemd genoeg ook minder comfortabel :-)
Maar alles is in orde geraakt, ik ben thuisgeraakt met alles, een beetje vuil van het trainen op het voetbalveld, maar niets dat een warme douche niet oplost.

Eén reactie to “ORBIS faqbar quiz”

  1. EC said

    http://www.hbvl.be/limburg/reporter.asp
    Limburgse burgerjournalist. Misschien iets voor jou?

Geef een reactie

 
