Fery Vanhemelryck’s blog

weekoverzicht

Posted by Fery Vanhemelryck op 25 januari 2008

Het is hier een weekje stil geweest op mijn blog. Dat betekent niet dat mijn belevenissen opeens saai zijn geworden. Integendeel, ik heb het gewoon wat druk gehad. In het weekend moest ik mij haasten om acht pagina’s thesis te schrijven voor mijn promotor. Als ontspanning ben ik zondag wel wat gaan roeien (met heel veel tegenwind). Met de wind mee was het heel leuk, op de terugweg iets minder :-) Door gebrek aan vrouwelijke roeisters gaan we dit jaar terug een mannelijke stuurpersoon hebben. Gelukkig is het er dit keer eentje die links en rechts kan onderscheiden.

Maandag had ik stage en nadien ben ik rustig thuisgebleven met Ellen. Dinsdag de hele dag les en nadien naar de ladies fakbar van A.S.G. (lees travestietenfakbar). Foto’s vind je hier. Ik had mij dit jaar eens niet verkleed want ik vond geen rokje/kleedje :-)

Woensdag nog eens gaan zaalvoetballen met als resultaat dat ik nu nog steeds spierpijn heb. Ik had de helft van alle goals van mijn ploeg gemaakt. Spijtig genoeg heeft dat niet geholpen en was het uiteindelijk 23-2 voor de anderen.

Donderdag had ik weer stage. Ik heb een heel leuk gesprek gehad met de opdrachtgever van mijn onderzoek. Veel was spijtig genoeg classified information. Maar ik kan jullie wel meedelen dat ik via een omweg meewerk aan een milieuvriendelijke technologie. Dus kan ik met mijn eindwerk de wereld een beetje verbeteren. Na mijn stage rap gegeten en daarna gaan frisbeëen. Het was outdoor training dus lekker modderig. Voor mijn spierpijn van het voetballen was dat niet echt een verbetering maar het was wel zeer leuk.

Deze morgen had ik in Brussel een vergadering van de werkgroep kwaliteitszorg van de vlhora waar ik als vertegenwoordiger van VVS in zetel. We hebben de kwaliteitszorg in het hoger beroepsonderwijs besproken, redelijke droge materie dus, maar wel belangrijk! Het is nog even wennen aan de structuur en de leden van de werkgroep. Bij de raad hoger onderwijs van de vlhora vorig jaar was het eenvoudiger om als nieuweling binnen te komen.

Vandaag ben ik ook 4 jaar en 11 maanden samen met Ellen. 25 februari 2008 is dat dus precies 5 jaar. We proberen er elke maand nog steeds iets leuks van te maken.

Zondag speel ik een frisbeetornooi in Aalter. Ik doe mee met annotalogopahate (Anton’s-no-tactics-looking-good-party-hard-team) . We doen dus vooral mee voor het plezier en minder om te winnen, al is dat mooi meegenomen.

Volgende week wordt het ook druk met een paar vergaderingen, stage, en mijn verjaardag maar ik zal proberen wat regelmatiger te bloggen.

Geef een reactie

 
