Fery Vanhemelryck’s blog

Nacht van de ingenieur

Posted by Fery Vanhemelryck op 30 januari 2008

Vrijdag organiseren de Vlaamse ingenieurskamer, studentenverenenigingen A.S.G. , Kerberus en ABVG voor de 9e keer de nacht van de ingenieur. Een van de beste fuiven in het Limburgs studentenleven. Als het niet DE beste is. Vorig jaar heb ik hem spijtig genoeg gemist omdat ik toen twee weken in Praag zat op studiereis. Dit jaar ga ik mij dus eens zo hard amuseren. Dit jaar is er ook een jobbeurs voor de afstuderende studenten. Zij mogen ook gratis binnen, spijtig genoeg zijn er geen bedrijven in de nucleaire technologie bij. Gelukkig mag ik toch gratis binnen, een van de voordelen van in een Limburgs praesidium te zitten: gratis inkom op alle studentenfuiven! Er zijn ook altijd veel (jonge) docenten die nog eens goed op stap gaan tijdens de nacht van de ingenieur. Altijd leuk om eens samen met je docent een pintje te drinken.

Toevallig verjaar ik ook op zaterdag 2 februari dus vanaf 00u00 vier ik mijn verjaardag op de nvdi. Daar iedereen trakteren is mij net iets te duur, zelfs met maar 1,25 euro voor een pintje :-)

Als er nog iemand voorverkoopkaarten of een slaapplaats nodig heeft laat je maar iets weten. Vooraf gaan we bij mijn thuis wat aperitieven met drank die over was van Ellen’s verjaardag.

Nacht van de ingenieur

Geef een reactie

 
