Fery Vanhemelryck’s blog

Foto’s Parijs

Posted by Fery Vanhemelryck op 13 februari 2008

Alle foto’s van ons weekendje Parijs zijn te bezichtigen op facebook in album 1 en album 2.

Hieronder vind je een fotoreportage.

Ellen en ik bij de Eiffeltoren.

Ellen en Isabelle gek aan het doen.

De rij om met de lift te gaan, wij hebben de trap genomen en moesten dus geen uren aanschuiven.

Graffiti op de ijsbar van de eiffeltoren :-)

Er lag sneeuw op de Eiffeltoren, gelukkig hadden ze ook voor sneeuwschoenen gezorgd:

 

Ellen en ik met de Sacre Coeur op de achtergrond

Na lang proberen heeft Ellen een redelijk deftige foto kunnen maken van de lichtjes van de Champs Elysees

Ellen bij de Moulin Rouge, op 200 meter van ons hotel

’s morgens in een kleine boulangerie, dolgelukkig met mijn dubbele éclair:

Dit is een van onze meest romantische foto’s uit Parijs. Vreemd genoeg is hij genomen in de zakenwijk La Defense.
We bootsen het beeld niet helemaal correct na, Ellen hangt boven de man en ik boven de vrouw.

Als er ergens kanonnen staan mag je er zeker van zijn dat een jongen erop kruipt…
Ik vermoed dat dat een aangeboren afwijking is want ik ben heel erg tegen oorlog en geweld.

 

 

 

 

Geef een reactie

 
