Fery Vanhemelryck’s blog

Nacht van de student – Pappen

Posted by Fery Vanhemelryck op 16 februari 2008

Op 26 februari is het nacht van de student in de fitlink. Een studentenfuif georganiseerd door alle Limburgse studentenvereningen. Met het LOSO, Limburgs Overkoepelend StudentenOrgaan, coördineren wij de organisatie. Vandaag ben ik met Jeroen en Denis affiches gaan pappen in Hasselt. Bij de eerste pappaal hadden we al concurrentie/reclamaties van de papploeg van de versuz. Dat zijn mensen die als beroep affiches plakken. In mijn vrije tijd doe ik dat wel eens graag voor een fuif/TD waar ik aan mee werk, maar dat mijn hele leven doen zie ik toch niet zitten. We hebben met die mannen afgesproken dat wij de bovenkant doen en zij de onderkant. Of ons mooi papwerk er straks en morgen nog hangt is niet zeker. De komende weken zijn er tientallen jeugd en studentenfuiven in de omgeving van Hasselt. Om nog maar te zwijgen van ‘professionele’ fuiven in discotheken. De leukste fuif wordt ongetwijfeld de nacht van de student, hopelijk blijven er ook nog wat affiches hangen. Het huidig systeem is niet zo efficiënt en er zijn te weinig pappalen in Hasselt. Aan het station en de bushalte van het dusartplein mag er zeker nog eentje bijkomen.

Uiteraard zijn affiches niet de beste manier om een fuif te promoten. Mond op mondreclame werkt zeker beter. Hopelijk werkt blogreclame ook goed:-) Ik nodig jullie alvast uit om allemaal af te komen naar de fitlink op 26 februari. Voorverkoopkaarten zijn bij mij te verkrijgen. Slaapplaats eventueel ook.

nvds

7 Reacties to “Nacht van de student – Pappen”

  1. Dries Aerts said

    ‘mond op mond-reclame’ Fery? Ik denk dat mond tot mond het beter gaat doen ;)
    Die palen die er staan zijn intussen denk k al wel een paar cm dikker van al die affiches =D

    Maja. Er mag er idd wel eens eentje bijkomen. Loobyen maar! :D

  2. Dries Aerts said

    ‘mond op mond-reclame’ Fery? Ik denk dat mond tot mond het beter gaat doen ;)
    Die palen die er staan zijn intussen denk k al wel een paar cm dikker van al die affiches =D

    Maja. Er mag er idd wel eens eentje bijkomen. Lobbyen maar! :D

  3. Die communicatiemanagers toch :-)
    De boodschap komt toch over

  4. Dries Aerts said

    das een feit :) en hoe ;)

  5. jackie said

    Ik vindt het erg dat die studenten fuifen niet gewoon onder of beneden kunnen plakken daardoor vernietigen ze ieder zijn werk altijd. Als ze nu ofwel boven ofwel onder kunden plakken was er tog geen probleem. Dan zou ik ook niet altijd heen en weer moeten rijden om mijn affisches op te hangen.

    Het is nu eenmaal een fijt dat er veel geplakt moet worden. Ik merk dat aan de aanvragen aan mijn telefoon.

    Dag jongens en meisjes

  6. Inderdaad, de Versuz heeft zelfs 24/24 volk rondrijden in hun witte camionnetjes om affiches van de versuz te plakken. Ze overplakken meteen alle palen en plakken zelfs ook op plaatsen waar het niet mag zoals onder die grote brug daar in Hasselt. Met hen moet je geen ‘plakoorlog’ beginnen, want dat verliest iedereen denk ik…

  7. Tzetty said

    tsjah ivm dat pappen… eigenlijk zijn die palen er voor de studentenverenigingen…

Geef een reactie

 
