Fery Vanhemelryck’s blog

nieuwe blogs

Posted by Fery Vanhemelryck op 21 maart 2008

De laatste tijd zijn er in mijn vriendenkring heel wat nieuwe blogs gestart. Ik heb ze allemaal een plaatsje gegeven tussen mijn links en ondertussen ook wat oude weinig actieve blogs verwijderd. Dries Aerts was na David en mij de derde blogger uit Sturax, de XIOS Studentenraad. Dries heeft op korte tijd een zeer leuke blog uitgebouwd. Zeker de moeite om eens te bekijken.

Hannelore Strauven, ook een studentenvertegenwoordiger uit Sturax begon vorige week te bloggen. Het is een zeer veelbelovende blog, die nog maar enkele berichten telt, maar nu al zeer kwaliteitsvol is in mijn nederige mening. Zeker haar tweede bericht was fantastisch goed geschreven en openhartig. Hannelore is ook doopmeester(es) in het A.S.G.-praesidium en daar zijn onlangs ook een aantal blogs opgestart.

Dominique Fonteyn, de praeses van A.S.G. begon te bloggen de dag na zijn schachtenmeester Maarten van de Sande ergens eind februari. Maarten is net als Dries en ik ook studentenvertegenwoordiger in de raad van bestuur van Stuvox. Stuvers zijn over het algemeen oververtegenwoordigd in de blogwereld. Maar ook A.S.G. is aan een sterke opmars bezig. Drie praesidiumleden, ik als ouwe zak en dan nog een schacht en toekomstig praesidiumlid. Frank Puttemans houdt een zeer interessante blog bij over technologie, studies en studentenleven.

Het is zeker de moeite om hen eens een bezoekje te brengen. Vooral Hannelore, Dries en Frank hebben een interessante blog.
Als het bij jou stilletjesaan ook begint te kriebelen om te bloggen zou ik zeggen: zeker doen. Het kost niets, alleen een beetje tijd. Je leert nieuwe mensen kennen en ontdekt interessante nieuwtjes op het internet. Je moet alleen soms een beetje opletten wat je schrijft of hoe je het verwoordt. Ouders,docenten en toekomstige werknemers kunnen ook alles zien wat je publiceert op het internet.

2 Reacties to “nieuwe blogs”

  1. hannel said

    Hannelore RULES :)

  2. Dries Aerts said

    Ey, das tof om zo’n berichtje te lezen =)
    Enja, Hannelore rules, daar kan ik nie tegen op he XD

Geef een reactie

 
