Fery Vanhemelryck’s blog

Laatste blogbericht

Posted by Fery Vanhemelryck op 1 april 2008

Zoals elke masterstudent ben ik in deze periode volop bezig aan mijn masterproef. Door mijn werk als studentenvertegenwoordiger, praesidiumlid en kapitein van het roeiteam heb ik het moeilijk om voldoende tijd te vinden om aan mijn scriptie te werken. 8 mei moet alles af zijn en ik heb nog wel wat werk. Ik zal dus tot mijn grote spijt moeten stoppen met bloggen totdat mijn thesis af is. Na 8 mei ben ik terug.

10 Reacties to “Laatste blogbericht”

  1. Dries Aerts said

    8 mei, genoteerd ;)

    Succes met de thesis!! Begin mei kom k dan trug kijken voor nieuwtjes =)

  2. pietcoopman said

    Good luck dude!

  3. Veva said

    Veel succes ermee !!! En tot op de regatta :-)

    die wij natuurlijk gaan winnen :-p

  4. Ook veel succes toegewenst! Ik bracht anders altijd dagelijks een bezoek aan uw blog, het zal nu een hele aanpassing worden ;)

  5. Mijn 1 april grap lukt blijkbaar zeer goed. Ik ben helemaal niet van plan om te stoppen met bloggen. Ik heb wel echt veel werk aan mijn thesis. Hopelijk zijn er niet te veel mensen ingetrapt die niet meer gaan komen :-)

  6. hannel said

    Ja die grap kan nu wel eens in uw richting keren :)
    Sewes views gehalveerd !
    Ik blijf er toch bij dat gij 24u meer per dag hebt als de gemiddelde mens hoor. Koop anders ook nog 24u bij voor uw thesis ofzo? ;)

  7. Veva said

    Pestkop !!!! :-p ;-)

  8. Andreas said

    Succes ermee! Op de regatta duw ik je misschien nog wel een micro onder de neus ;-)

  9. Haha Fery, dat bericht was echt zó geloofwaardig geschreven dat ik er echt geen seconde over twijfelde of erbij stilstond dat dit een aprilgrap zou kunnen zijn! ;)

  10. Ruben said

    Goeie mop!

Geef een reactie

 
