Fery Vanhemelryck’s blog

1 april

Posted by Fery Vanhemelryck op 2 april 2008

Gisteren was het 1 april. Tijd om mensen beet te nemen dus. Dit jaar heb ik mijn blog hiervoor gebruikt door te melden dat ik stopte met bloggen tot na mijn thesis. Niet zo’n wereldschokkend nieuws, maar er waren toch heel wat mensen ingetrapt. Ik hoop dat ik binnenkort nog wat bezoekers heb want ik ga verder bloggen :-) Het klopt wel dat ik nog heel wat werk aan mijn thesis heb, dus mijn blogfrequentie zou wel kunnen minderen. Mijn uitgaansfrequentie zal ongetwijfeld minderen.

Andere leuke 1-aprilgrappen:

Gmail kondigde aan dat je emails in het verleden zou kunnen sturen.

The sun laat weten dat Sarkozy een operatie zal ondergaan om groter te worden.

Een dierentuin in Nederland meldde dat ook de carnivoren zullen overstappen op een vegetarisch menu. (dit vind ik geen eerlijke 1 aprilgrap want dit was reeds eerder bekend en toen vertelden ze expliciet dat het geen grap was)

Nog in Nederland kondigden ze een nudistenbeurs aan. Wat prijs je daar dan aan? speciale nudistenkledij? Technieken om je uit te kleden? Blijkbaar was het wel een succes met 20000 mensen die geïnteresseerd waren. De kans bestaat dat ze dat nu echt gaan uitvoeren.

P-magazine pakte uit met op de cover een naakte ex-miss België achter een krablaag. De krablaag bleek geen krablaag te zijn en de miss was niet naakt, twee keer gefopt.

Het belang van Limburg was een grote 1 aprilgrap. Urbanus was voor 1 dag hoofdredacteur. Enkele mopjes:
Fabiola: “Ze beschouwen mij als lustobject”
Kardinaal Danneels bekeerde zich tot de Islam
Tom Boonen had een bejaard lief ipv een minderjarig meisjes.

In Antwerpen deed Geert Hoste iets gelijkaardig met de gazet van Antwerpen.

Een mooi overzichtje vind je op de website van de standaard. De beste aprilvissen uit het verleden vind je op de site van het laatste nieuws.

Wat is de leukste 1-aprilgrap die jij hebt meegemaakt of hebt uitgehaald?

Geef een reactie

 
