Fery Vanhemelryck’s blog

persconferentie regatta

Posted by Fery Vanhemelryck op 8 april 2008

Zondag was het persconferentie voor de Hasselt Studenten Regatta. We moesten om 11u30 braaf lachen op de foto’s dus zijn we wat vroeger dan anders gaan trainen. We hadden een andere trainer dan gewoonlijk die onze techniek heeft proberen bij te schaven. Na het trainen hebben we onze boten veilig opgeborgen en zijn we een fruitsapje of een jenevertje gaan drinken op kosten van de stad Hasselt. De kapiteins van de verschillende teams mochten hun baannummer voor de regatta trekken. Mijn onschuldige hand koos voor baan 1. Als dat ook de uitslag wordt zitten we goed.

vlnr Tom Vanbeckevoort, Fery Vanhemelryck, Schepen Valerie Del Re, Esther Groenen, Thomas Vincent

De lokale pers was aanwezig, het belang van Limburg, TVLimburg, Limburgactueel.be en een aantal regionale afdelingen van andere kranten. Voor de echte regatta krijgen we persbelangstelling van alle belangrijke media, van de standaard tot het vrtjournaal. Gisteren wist VVS mij te melden dat ik in het belang van Limburg stond. Ik heb ook een interview moeten geven voor tvLimburg maar ik heb er geen idee van of het al uitgezonden is. Een van de journalisten was Andreas Gijbels, een oudstudent van de XIOS die vroeger al fotograaf was voor XIOSMagazine. Hij is nu journalist voor Limburgactueel.be. Hij maakte de foto’s die je hier op mijn blog kan bewonderen.

XIOS Roeiteam

XIOS Roeiteam

De vier kapiteins

Alle Limburgse Roeiers

Eén reactie to “persconferentie regatta”

  1. Ruben said

    Alleszins veeeeeeeeeeel succes!!!!!!! Ik zal voor jullie duimen. (Ik heb nogal een goeie duim, dus…)

Geef een reactie

 
