Fery Vanhemelryck’s blog

Alle eendjes zwemmen op het fietspad

Posted by Fery Vanhemelryck op 29 mei 2008

Na de wolkbreuk in Limburg ‘regent’ het weer overstromingen. Op het fietspad tussen Hasselt en de campus Diepenbeek was het ook weer van dat. Over zo’n 100 meter afstand stond er bijna een halve meter water. En wat zag ik daar? Twee eendjes die vrolijk in het water speelden. Persoonlijk vond ik het niet zo leuk. Mijn schoenen, kousen, broek en zelfs mijn stuur was nat. Ik dit probleem al een aantal keer voorgelegd aan de bevoegde instanties en het leek ook alsof ze er iets aan gedaan hadden. Er is gewerkt aan de rioleringen en ze hebben een afwatergootje gemaakt op het ergste punt. Blijkbaar kon dat niet helpen tegen deze stortvloed van water. Op de terugweg ga ik toch maar een omweg nemen en langs de andere kant van de campus terugfietsen. Hopelijk is er minder wateroverlast tijdens de examens. Een examen met natte voeten is niet zo leuk, en ik kan het weten.

Update: Langs de andere kant van de campus was er ook wateroverlast. De agoralaan voor de UHasselt stond volledig blank.

Eén reactie to “Alle eendjes zwemmen op het fietspad”

  1. Frank said

    Aan de Fitlink waar de bussen doorrijden stond er ook een enorme plas, iedereen moest er over het gras lopen.

Geef een reactie

 
