Fery Vanhemelryck’s blog

Studeren in de tuin

Posted by Fery Vanhemelryck op 2 juni 2008

Het werd me net iets te warm en te benauwd op mijn kamer. De zon staat recht op mijn raam in de namiddag. Ik heb mij verplaatst naar de tuin. Heerlijk weertje om in de tuin te leren. Net niet te warm, af en toe een fris briesje om mij te verkoelen en wat blaren weg te blazen. Studio Brussel en vogeltjes op de achtergrond… Net aardbeitjes gegeten en het studeren gaat vlotter dan binnen. Wat wil je nog meer.

Geef een reactie

 
