Fery Vanhemelryck’s blog

Alle religies volgen

Posted by Fery Vanhemelryck op 6 juni 2008

Op zeker spelen om in de hemel te geraken :

3 Reacties to “Alle religies volgen”

  1. griieet said

    Zou jij niet beter blokken in plaats van 3 berichten per dag te posten op je blog? ;)
    Hoewel ik wel niet kan ontkennen dat ik het niet apprecieer en zeker niet tijdens de examens!

  2. Frank said

    Haha, eigenlijk, ik ben nog zo enkele filmpjes tegengekomen, ik ga er eens een artikeltje over samenstelling denk ik zo.
    Maar goed dat we inspiratie kunnen opdoen op de blog van Kris Verburgh he ;-)

  3. @ Griet, het waren er maar twee vandaag ;-)
    En ik post die niet allemaal die dag zelf, soms doe ik er eens 5 tegelijk en plaats ik die dan in de toekomst zodat ik regelmatig wat berichten heb. Maar dan komen er soms meer tegelijk…

Geef een reactie

 
