Fery Vanhemelryck’s blog

Joggen

Posted by Fery Vanhemelryck op 6 juni 2008

Ik wou daarstraks even pauze nemen tijdens het blokken. Dus heb ik mijn loopschoenen gezocht en ben ik eventjes gaan joggen in het stadspark. Er is daar een mooie piste met houtsnippers van 1600 meter. Ondanks het feit dat ik al maanden niet meer ben gaan joggen kon ik nog zonder problemen twee keer de 1600 meter lopen. De vele frisbee- en roeitrainingen zullen er misschien voor iets tussen zitten. Na de tweede keer begon ik de spierpijn van de frisbeetraining gisteren te voelen dus ben ik maar gestopt.

Als er iemand zin heeft om de komende weken eens samen te gaan joggen laat je maar iets weten.

5 Reacties to “Joggen”

  1. hannel said

    Weet je dat zo’n piste ook een naam heeft: een Finse piste
    Meer info op http://nl.wikipedia.org/wiki/Finse_piste
    Mijn conditieniveau trouwens is absoluut “not done” naast dat van jou dus ik ga nog even bij mijn eigen toerkes blijven hier in Diepenbeek :)

  2. griieet said

    Ik vind zo’n finse piste eigenlijk niet zo’n fijne ondergrond voor het joggen (ik weet dat die ondergrond juist goed is voor lopers!). Ik heb liever een harde ondergrond!
    Maar toch goed van je, Fery, met je loopprestatie!
    Was het je eerste training voor dwars door Hasselt? ;)

  3. Wanneer is dwars door Hasselt?

    Mss kan ik er dit jaar wel aan mee doen

  4. @ Hannelore: Cool, weer een nieuw woordje geleerd
    @ Griet: Neen, eigenlijk had ik helemaal niet aan dwars door Hasselt gedacht, het was vooral om wat te bewegen tijdens de examens en om mijn conditie te verbeteren voor het frisbeeën.
    @ Maarten: Dwars door Hasselt is op 12 oktober. Normaal kan je er gratis aan meedoen als XIOS-student http://www.sport.be/runningtour/dwarsdoorhasselt/2008/nl/

  5. Ha de Fery!

    Grappig om te lezen dat je ook wat heil zoekt in sporten! Wij hebben met onze vriendenkring de competitie ook wat aangescherpt en zijn bijgevolg met vijf aan het trainen voor de Nacht van Vlaanderen, een loopwedstrijd alwaar we de 10 km onveilig gaan maken. ;-)
    Het moet inderdaad gezegd: het studentenleven sleep je (letterlijk in mijn geval) toch wel mee. :-)
    Voor het lichaam wordt het tijd dat we afstuderen…

    Tot één dezer en hou je haaks hé!

Geef een reactie

 
