Fery Vanhemelryck’s blog

Pork and Beans – Weezer – Viral video’s

Posted by Fery Vanhemelryck op 14 juni 2008

Ik zit de laatste tijd vaak mee te zingen met dit liedje. De clip vind ik ook fantastisch. Er komen een hele hoop viral video’s in voor. Zo zie je onder andere de Numa numa, Mentos/cola-Light-fonteinen, chocolate rain , evolution of dance , All your base, Daft Hands, Daft bodies , miss south carolina, most T-shirts, Afro ninja, peanut butter jelly, en nog een paar anderen. Ik heb ze zelf niet allemaal herkend. Ik mis er een stuk of vier denk ik. Als iemand er nog herkend mag je het mij altijd laten weten.

http://www.youtube.com/watch?v=muP9eH2p2PI

2 Reacties to “Pork and Beans – Weezer – Viral video’s”

  1. Veva said

    De link klopt niet …

  2. Nu zou het moeten werken. Er stond een “]” teveel.

Geef een reactie

 
