Fery Vanhemelryck’s blog

Laatste examen

Posted by Fery Vanhemelryck op 17 juni 2008

Vandaag heb ik mijn laatste examen. Vroeger ging ik vaak met de derdejaars Nucleaire technologie een pintje drinken na een zware les of examen. Op de XIOS verkopen ze geen bier dus gingen we meestal naar de UHasselt of de fitlink. ‘S middags gingen we naar de Unief, want daar is het happy hour. Dat mis ik soms wel met mijn huidige klasgenoten. Af en toe ga ik nog met A.S.G. eentje drinken maar ik mis mijn NT-klasgenoten toch.

Deze middag ga ik ook op het terras van de UHasselt iets drinken om mijn laatste examen te vieren. Als je zin hebt om eentje te drinken kom je maar af.

Foto’s van de vorige keer dat we op het terras zaten:

Eén reactie to “Laatste examen”

  1. Benjamin said

    Ik mis de pintjes na de les en de examens ook wel!

Geef een reactie

 
