Fery Vanhemelryck’s blog

Shoppen / rollerparade

Posted by Fery Vanhemelryck op 5 juli 2008

In de namiddag ben ik met Ellen gaan soldenshoppen. Ik vond het opvallend rustig voor een zaterdag tijdens de solden met mooi weer. We hebben allebei geen kleren gevonden. Maar ik heb wel skates gekregen van Ellen :-) Na vijf jaar studeren heb ik niet zoveel geld om uit te geven en Ellen vond dat ik het wel verdiende omdat ik op alles geslaagd was. Bovendien was het een buitenkansje. K2-skates met 50% korting op een bedrag van 150 €. Voor een of andere reden passen K2-skates mij veel beter dan andere merken. Of die gedachte heb ik toch. Jammer genoeg vind je die moeilijk in België. Dit was ook het laatste paar in mijn maat en de enige skates in de united brands met korting. Nu kan ik terug meedoen aan de rollerparade in Hasselt. Elke maandag van 19u tot 23u. Skaten is goed voor je conditie en minder belastend voor je gewrichten dan joggen. Precies wat ik nodig heb dus. En dat het 1 keer per week in groep is dat is een extra pluspunt.

Ik ben ook in de Esprit en de AS-adventure een vriendin tegengekomen die als jobstudente aan het werken was. Toen ik thuiskwam vertelden mijn zusje en mijn mama dat ze in de etam ook iemand hadden gezien die ik kende van het lyceum. Nadat ik zoveel mogelijk namen had opgezocht en met mijn mama facebook afgespeurd heb ik het opgegeven. Ik heb er geen idee van wie het zou kunnen zijn. Als er iemand weet welk meisje er in de etam werkt dat vroeger op het lyceum heeft gezeten mag mij dat altijd melden. Dan kan ik met een gerust hart slapen.

Parcours Rollerparade:

Parcours Rollerparade Hasselt

2 Reacties to “Shoppen / rollerparade”

  1. Evy said

    Jaja, ge hebt er precies zin in dit skaten!
    Tot morgen!

  2. Ja natuurlijk :-)

    Ik ben gisteren al gaan oefenen. Een km of vijf om ze in te rijden voor het echte werk.

Geef een reactie

 
