Fery Vanhemelryck’s blog

Quaestor overdracht

Posted by Fery Vanhemelryck op 8 juli 2008

Vandaag  heb ik mijn boekhouding, bankkaart en goede raad overgedragen aan mijn opvolger. In de namiddag was ik naar de bank geweest om te vragen hoe de rekeningen moesten worden overgedragen bij een feitelijke vereniging. Daarvoor moesten de oude bestuursleden blijkbaar ‘ontslag’ nemen dus kreeg ik een ontslagbrief mee.

Ik ben nu een jaar lang quaestor geweest van het LOSO (Limburgs Overkoepelend StudentenOrgaan). Maar het was tijd voor vers bloed. Over enkele weken ben ik immers geen student meer. Het was een leuk jaar waarin ik veel heb geleerd en hard heb moeten werken. Spijtig genoeg werkte niet iedereen van mijn praesidium altijd even hard. De financiële situatie van het LOSO is er dit jaar goed vooruitgegaan ondanks enkele tegenvallende activiteiten. We kunnen bijna alle schulden uit de put van twee jaar geleden aflossen.

Op 1 augustus is het nog overdrachtscantus en daarna zit het er helemaal op. Maar ik zal zeker nog een tijdje helpen als ze mijn hulp nodig hebben. En ongevraagd (goede) raad geven zoals ik al twee jaar bij A.S.G. doe. Ik heb bij het opruimen van mijn kamer ook mijn praesidiumlint eindelijk teruggevonden.

Gedaan met aan de kassa te zitten :-)

Geef een reactie

 
