Fery Vanhemelryck’s blog

rollerparade/reis/Leterme

Posted by Fery Vanhemelryck op 14 juli 2008

Vandaag was de eerste Rollerparade in Hasselt. Nu kon ik mijn nieuwe skates eens deftig testen. Met het skeeleren van huis naar het vertrekpunt was het zo’n 20 km in totaal. Mijn conditie was nog ruimschoots voldoende om het tempo en de afstand aan te kunnen. We stopten ook regelmatig en dan kregen we gratis vittel en sportdrankpoeder van Wii van promoboys & -girls.

Er was opvallend veel volk aanwezig. Veel skaters en ook veel fietsers.  Langs de kant stonden ook veel mensen te kijken, meestal met een pintje of een glas wijn in de hand. We kwamen ook langs het huis van Ben Lambrechts die buiten stond te kijken, volgende keer moet ik daar eens stoppen om mijn bak bier op te eisen :-) Dat zal wel ten vroegste de 28e zijn, daarvoor zit ik in Hongarije. De koffers zijn gepakt, morgen nog de laatste spulletjes kopen en wegsteken. Boeken heb ik alvast genoeg, hopelijk krijg ik de meerderheid uit op reis:

Fred Pearce: De laatste generatie
Lieven Scheire: Lieven Scheire in zijn element: Fysica
Lawrence M. Krauss: De levens van een atoom
Anton Zeilinger: Teleportatie en andere mysteries in de kwantummechanica
Yves Leterme/Filip Rogiers: Leterme uitgedaagd

Lekker actueel, Leterme uitgedaagd :-) Misschien krijg ik zo een beter inzicht in zijn manier van denken en de reden van zijn falen. Indien u het nog niet wist, Leterme heeft zijn ontslag gegeven aan de koning

Eén reactie to “rollerparade/reis/Leterme”

  1. Dries Aerts said

    Voor een opdracht van practicum was ik zo slim *ahem* om de regeringsonderhandelingen te volgen (actualiteit volgen van oktober-februari en er begin februari een dossier over afgeven).

    In oktober zag het er allemaal nog niet zo erg uit, anders had ik wel wat anders gekozen :D

    Iig, het was een hels werk maar ik heb toch een mooi cijfer op mn dossier gekregen. Het origineel (met artikels) ligt ergens in de vilderstraat, maar kan u wel een pdf’ke mailen als ge wilt.
    Laat maar iets horen ;)

    veel plezier in Hongarije en met de boeken!

Geef een reactie

 
