Fery Vanhemelryck’s blog

Hongarije – Terug thuis

Posted by Fery Vanhemelryck op 27 juli 2008

Sinds dezemorgen zijn we terug in België. In Hongarije had ik soms schrik dat het niet België was waar we in thuis zouden komen maar Wallonië en Vlaanderen :-) Gelukkig was die vrees ongegrond.

Alles is uitgepakt en opgeruimd. Ik heb mij terug kunnen douchen in mijn eigen douche. Heerlijk toch een douche met een harde straal en thermostatische kraan :-)

Nu gaan we eten, vanmiddag misschien naar Kapermolen en vanavond frisbeeën en als we niet te moe zijn naar het muziekterras bij the century.

De komende dagen zal ik wat meer vertellen over onze reis naar Boedapest en Siófok. Onder andere het slapen in de bus, de diefstal van Ellen’s portefeuille en de douanecontrole zullen aan bod komen. Foto’s staan online op picasa.

Eén reactie to “Hongarije – Terug thuis”

  1. Ben benieuwd!

Geef een reactie

 
