Fery Vanhemelryck’s blog

Griet Bedankt

Posted by Fery Vanhemelryck op 9 augustus 2008

Bedankt Griet om mijn thesis na te lezen. Je bent een schat! Als er nog mensen zich geroepen voelen om mij een handje te helpen met fouten te zoeken laat je maar iets weten.

3 Reacties to “Griet Bedankt”

  1. Wim said

    “Als er nog mensen zich geroepen voelen om mij een handje te helpen met fouten te zoeken laat je maar iets weten.”

    Jaja, ik ken dat. En dan een post maken over hoeveel chloor er wel niet in het water van Kapermolen zat. En ben van natura al redelijk lui ingesteld, dus laat maar.

  2. :-) Hilarische reactie Wim! Het duurde wel even voor ik hem doorhad omdat in mijn scriptie ook veel chloor voorkomt en ik eerst dacht dat je het daarover had.

  3. Dries Aerts said

    Wil ‘m best wel es lezen, maar ik vrees dat ik er niet veel van ga begrijpen :/ (en om de spelling enzo een beetje in de context te zien is begrijpen altijd wel makkelijk =)

    Desalniettemin, k wil het best eens proberen ;)

Geef een reactie

 
