Fery Vanhemelryck’s blog

Yevgueni op de kaperconcerten

Posted by Fery Vanhemelryck op 26 augustus 2008

Het optreden van Yevgueni was zoals verwacht fantastisch. Ik had de eerste twee liedjes spijtig genoeg gemist doordat ik net te laat vertrok op de frisbeetraining. Ondanks de regen was het Hasseltse publiek uitgelaten. Zelfs van ver buiten Hasselt zakten mensen af naar het optreden. Zo kwam ik Koen Verbruggen tegen die speciaal uit Antwerpen was afgezakt voor yevgueni.

Koen Verbruggen (VVS), Geert Noppe (ex-VVS, nu Yevgueni) en ik met mijn Yevgueni T-shirt

Veel leuke bekende mensen gezien dus mijn reclamecampagne had toch iets opgeleverd :-) De weide stond goed vol en de pintjes gingen er vlot door. Het was de laatste editie van de kaperconcerten dus iedereen moest zijn bonnetjes opkrijgen. Toen ik die van mij tegen het einde van de avond net opmaakte kreeg ik van een sympathieke jongedame achter de toog nog een kaartje voor vijf gratis bonnetjes. Nadat ik ze was gaan inruilen en haar ging bedanken gaf ze er mij nog tien extra met de boodschap:” die waren voor mijn vrienden maar die komen niet eens iets zeggen dus jij mag ze hebben” Super toch zo’n sympathieke mensen. De muziek was fantastisch, het gezelschap zeer leuk, alleen de geluidskwaliteit was iets minder. Maar van een gratis outdoorconcert kan je moeilijk meer verwachten. Ik heb van Ellen nog een heel mooi Yevgueni T-shirt gekregen. Dankjewel schat!

Ik, Maarten en Ellen


Mijn zusje, ik en mijn mama

Alle foto’s vind je hier: http://picasaweb.google.be/Fery.Vanhemelryck/YevgueniKaperconcerten


2 Reacties to “Yevgueni op de kaperconcerten”

  1. Jan Fabry said

    Ik neem aan dat je dan toch zeker naar de Nekka Nacht 2009 komt, waar zij centrale gast zijn, samen met Zjef Vanuytsel? Kaarten zijn niet zo duur, en als je klant bent bij KBC krijg je nog eens korting (de vorige jaren toch).

  2. Jan Fabry said

    De prijzen stonden nog niet online, maar ik heb even gemaild, en het is inderdaad niet veel voor wat je krijgt:

    Zitplaatsen

    Rang 1 33,50
    Rang 2 28,50
    Rang 3 22,50

    Staanplaatsen

    Middenplein 18,50

    KBC-cliënten, groepen vanaf 20 personen, leden van de Gezinsbond en het Davidsfonds genieten een korting.

Geef een reactie

 
