Fery Vanhemelryck’s blog

Thesis / Xmagazine

Posted by Fery Vanhemelryck op 29 augustus 2008

Dezemorgen ben ik mijn thesis gaan afgeven op school. Hij was al een tijdje klaar maar er moest eerst nog wat administratie afgehandeld worden en dat is dezemorgen gebeurd. Nu moet ik enkel nog een presentatie geven op 15 september en dan zit het er op. Het waren 5 leuke jaren en ik ga het wel missen.

Ik was ook nog even langsgeweest bij de hoofdredacteur van XMagazine. We zijn nog druk op zoek naar studenten om het volgend jaar over te nemen van mij en David. Als er iemand zin heeft om 4 keer per jaar mee te werken aan het tijdschrift van de XIOS Hogeschool mag je mij altijd iets laten weten. Als je maar een keer een artikel wilt schrijven of nadenken over mogelijke onderwerpen mag dat ook. De redactie bestaat uit een leuke groep mensen en ik heb ook de kans gekregen om interessante mensen te interviewen zoals An Reymen, topmanager Claudia Schiepers, Schepen Valerie Del Re, onze algemeen directeur Dirk Franco enz. Voor mensen die graag teksten schrijven is het zeker een aanrader. Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent.

2 Reacties to “Thesis / Xmagazine”

  1. Dries Aerts said

    Heel graag, maar ik vermoed dat enkel mensen die ook nog aan de XIOS studeren in aanmerking komen :( ;)

    Ik heb er maar drie jaar doorgebracht (en moet nog geproclameerd worden) maar ik ga het huis aan de vilderstraat toch ook missen. (dju dat klonk melig :D)
    Maar ik zal er wss toch nog wel eens binnenlopen :)

  2. Dries Aerts said

    succes met de presentatie! break-a-leg ;)

Geef een reactie

 
