Fery Vanhemelryck’s blog

Thesisverdediging

Posted by Fery Vanhemelryck op 14 september 2008

Morgen om 11u30 ga ik een presentatie geven om mijn masterproef te verdedigen. Het telt mee voor een derde van de punten dus het is belangrijk maar ik denk wel dat ik zal slagen. Vanaf 13u (of misschien al iets vroeger) ga ik een pintje drinken op het terras van de UHasselt met andere studenten die afstuderen en mensen die zin hebben in een pintje. Wie wilt afkomen laat maar iets weten of kom maar af. Zoek naar mensen die in kostuum La Chouffe aan het drinken zijn ;-)

Eén reactie to “Thesisverdediging”

  1. hannel said

    Ik kom af na mijn afspraak ivm mijn stage!

Geef een reactie

 
