Fery Vanhemelryck’s blog

Druk

Posted by Fery Vanhemelryck op 25 september 2008

Ik heb nog niet de tijd gehad om een uitgebreid verslag van het frisbeetornooi in Italië te schrijven. Dat volgt later nog. De foto’s kan je hier reeds bewonderen.

Ik heb het momenteel nogal druk. Dinsdag ben ik Brussel mijn contract gaan tekenen. Nadien ben ik gaan shoppen in het shoppingcentrum in Sint-Lambrechts-Woluwe, vlakbij mijn toekomstige tewerkstellingsplaats. Ik heb wat deftige kleren gekocht, nu staan nog nieuwe schoenen, een of twee kostuums en twee geklede broeken op mijn verlanglijstje. Gaan werken is duur!

Dinsdagavond ben ik naar de muchos Pintos TD van Kerberus geweest. Het was superleuk om nog eens een Diepenbeekse fuif mee te maken. Foto’s zijn te bewonderen op facebook. Het was redelijk laat geworden en na de fuif heb ik nog geholpen om op te ruimen. Na het opruimen wou ik met Didier en Kara nog iets gaan eten in Hasselt maar er was niets meer open op dat uur. Ik ben dan thuis maar iets gaan eten en kwam aan toen mijn pa opstond en mijn broer vertrok naar zijn werk :-)

Woensdag was het academische opening van de AUHL. Als ik het mij goed kan herinneren was het de eerste keer op 6 jaar tijd dat er een minister was komen spreken ipv zijn kat te sturen. De toespraken duurden zoals gewoonlijk veel te lang. Na twee en half uur toespraken was het dan eindelijk tijd voor de receptie. Als stuver heb ik veel mensen leren kennen en veel vrienden gemaakt bij personeel en jongere studenten. Het was dan ook een uitgelezen kans om afscheid te nemen van al die leuke mensen. Iedereen hoopte dat ik nog wat tijd zou hebben voor mijn blog als ik ga werken. (ik zal mijn best doen, maar werken gaat voor). Ik had Ellen eindelijk overtuigd om mee te komen naar de receptie na de opening en nu had ik de kans om haar eens voor te stellen aan een paar vrienden. Toen ik tegen de participatiecoach zei dat ik straks zou terugkomen met Ellen en daarna terugkwam met Vanessa, de praeses van A.S.G. veronderstelde ze al dat Vanessa mijn lief was :-) Best wel grappig. De participatiecoach vertrouwde mij ook toe dat ze een blogbericht van mij had opgehangen op haar koelkast om aan haar kinderen te laten lezen. Ik weet niet zeker welk bericht het was maar ik was wel wat ontroerd. Ik vermoed dat het om dit bericht ging over buiten spelen. Foto’s van de academische opening zijn hier terug te vinden.

Vandaag zou ik normaal naar de academische opening in Antwerpen gaan en aansluitend naar de Studay. Ik heb gemerkt dat ik nog heel wat administratie moet afhandelen voor ik kan beginnen werken. Kopie van mijn diploma, bewijs van goed gedrag en zeden, gsm-nummer overdragen, pensioenplan kiezen, naar de mutualiteit enz. Dat ga ik dus eerst doen, anders zou ik me moeten haasten en misschien de dag voor ik begin nog dingen in orde moeten brengen. Spijtig van Antwerpen, het is een leuke stad en ik hoopte heel wat VVS-vrienden terug te zien, maar dat zal voor een andere keer zijn. Nu ga ik naar het stadhuis en naar Diepenbeek. Vanavond is het terug frisbeetraining en nadien ga ik naar de intro-TD van Hermes in de fitlink.

Geef een reactie

 
