Fery Vanhemelryck’s blog

Gaan werken is duur

Posted by Fery Vanhemelryck op 27 september 2008

Vandaag ben ik nog eens met Ellen gaan winkelen om voldoende deftige kleren te hebben voor ik ga werken. Twee paar schoenen, een kostuum en een vest hebben mij zo’n 450 € gekost. Vorige week in Brussel heb ik nog eens een dikke 200 € opgedaan aan hemden en broeken. Met mijn autorijlessen erbij ga ik waarschijnlijk mijn eerste maandloon al opgebruikt hebben voor ik het gekregen heb :-) Dan heb ik nog het geluk dat ik nog een tijdje thuis kan wonen en geen auto moet kopen.

Eén reactie to “Gaan werken is duur”

  1. dalike said

    Das echt eh :(

Geef een reactie

«
 
