Fery Vanhemelryck’s blog

Metro

Posted by Fery Vanhemelryck op 13 oktober 2008

De metro, wat een fantastische uitvinding. Snel en goedkoop. En zoveel interessante mensen! We zaten als vissen in een ton opeengepakt vandaag. Het is leuk om andere mensen te observeren in de metro. De Indiër die zijn neus krabt aan de wand van de metro omdat hij zijn handen niet vrij had. Het meisje met de veel te grote valies dat omviel bij het stoppen van de metro. (gelukkig was ik er nog om haar arm te grijpen) Aan de deur stond een student met zijn valies die bij elke halte even uitstapte om mensen door te laten, sympathiek! Een jongen die een meter verder stond had zijn muziek zo luid staan dat ik kon horen dat hij naar ‘rape me’ van Nirvana luisterde. En dat terwijl ik mijn mp3-speler ook ophad en naar clouseau luisterde. In Merode stapte er een verliefd koppeltje op, en dat ze verliefd waren kon iedereen zien en horen. (gesmak dat mijn muziek overstemde :-) )Aah, liefde is toch mooi.

Geef een reactie

 
