Fery Vanhemelryck’s blog

Druk

Posted by Fery Vanhemelryck op 26 oktober 2008

Ik heb het de afgelopen week druk gehad. Ik had een week opleiding voor mijn werk. Een kleine 40 uur les over kernfysica, ioniserende straling, neutronenfysica, reactorfysica, reactordynamica en de verschillende (toekomstige) modellen van kerncentrales. Zeer boeiende lessen die door experts van het SCK gegeven werden. We hadden een week les met 3 Nederlandstaligen en 13 Franstaligen. Gelukkig werden de lessen gegeven in het Engels. Voor een keertje was het zelfs zeer behoorlijk Engels. Dat is altijd leuker om op die manier les te krijgen.

Vrijdag hadden we nog een bezoek aan de BR1- en BR2-reactor. We mochten de BR1 zelf besturen (na de nodige berekeningen te doen). Nadien kregen we nog een examen over de leerstof van de afgelopen week. Ik denk dat mijn examen redelijk goed was. De uitslag volgt waarschijnlijk na een maand.

‘S avonds werd mijn tijd hoofdzakelijk gevuld met autorijlessen. Maandag heb ik mijn rijexamen. Hopelijk slaag ik daarop zodat ik binnenkort mijn bedrijfswagen heb en fijn in de file kan gaan staan :-)

Gisteren ben ik nog 4 uur gaan rijden om te oefenen voor mijn examen. ‘S avonds ben ik met Ellen naar gasthuisberg gereden om een collega van haar te bezoeken die bevallen was. Het was een heel schattig baby’tje (zijn ze dat niet allemaal?)

Vandaag ga ik nog wat autorijden en nadien het baby’tje van Ellen haar nicht bezoeken. Baby’s zijn cool!

3 Reacties to “Druk”

  1. “Baby’s zijn cool!” De ambitie om in het kort papa te worden?

  2. vca examen said

    Haha baby’s zijn cool he, maar als ik jouw programma zo hoor zou ik er toch nog even mee wachten als ik jou was! ;) succes!

    gr

    vca examen

  3. vca examen said

    he succes he!

    vca examen

Geef een reactie

 
