Fery Vanhemelryck’s blog

Electrabel Kids

Posted by Fery Vanhemelryck op 28 oktober 2008

Samen voor minder CO2

Een pracht van een reclame en een prachtig initiatief. Groene stroom voor 1 miljoen gezinnen!

En dan te denken dat ik die spot bijna niet gezien had doordat ik nauwelijks nog TV kijk. Merci Dries voor de tip.

7 Reacties to “Electrabel Kids”

  1. Dries Aerts said

    Graag gedaan :)

    Mijn gelukwensen aan de promotie-afdeling, die zult ge daar wel ergens tegenkomen zeker? ;-P

  2. Pascale said

    Effe over dit reclame, weet er iemand wie het liedje zingt ?

    Dank bij voorbaat, groetjes

  3. Dat is Cat Stevens met “where do the children play”.

  4. Pascale said

    thanks

  5. provoost dieter said

    zalig spotje !! zalig nummer !!

  6. Jip said

    Totaal sexistisch, spijtig genoeg. Meisje brengt koekjes, jongetjes doen al het werk!

    • Volgens mij zijn er bij veel van de scenes waar ze aan het werken zijn toch ook vrouwen aan het werk. Ik zou dat niet totaal seksistisch noemen. Zelfs in de boardroom zitten vrouwen mee te discussiëren. Je zou misschien die ene scene stereotype kunnen noemen. Maar het totaal seksistisch te noemen gaat wat te ver.

Geef een reactie

 
