Fery Vanhemelryck’s blog

some days in my life

Posted by Fery Vanhemelryck op 10 november 2008

De audit van de Karel de Grote Hogeschool was zeer interessant. De andere panelleden hadden wel heel wat meer ervaring maar ik probeerde dat te compenseren met mijn jeugdig enthousiasme en een frisse blik op de zaken. Alhoewel ik voor mijn leeftijd ook al heel wat ervaring heb in onderwijsmateries. Omwille van de vertrouwelijkheid kan ik spijtig genoeg niets zeggen over de inhoud van de audit. Indien ik de slechte of negatieve punten bekend zou maken zou dat de concurrentiepositie van de Karel de Grote Hogeschool kunnen wijzigen. Dat is uiteraard niet de bedoeling van een audit om de kwaliteit te controleren/bevorderen.

De audit duurde twee dagen dus bleef ik ’s nachts in hotel Crowne Plaza. De kamer was dik in orde, alhoewel ik er niet veel ben geweest. Enkele opmerkelijke zaken in het hotel:

De minibar was volledig automatisch, als je een flesje of blikje opheft om te kijken wat het is, staat het op je rekening.
De flesopener hangt aan de muur van de badkamer.

Een flesopener aan de muur van de badkamer had ik al eens eerder gezien, maar het is zo vreemd dat je vanop de wc een pintje kan opendoen :-)

Na de tweede dag van de audit heb ik nog een leuk gesprek gehad over religie aan KDG met het hoofd van de dienst studentenzaken. Daarna ging ik naar huis om Ellen’s verjaardag te vieren. Het is altijd leuk om naast de autosnelweg het bordje te zien: “De Limburgers heten u welkom”

Zaterdag ben ik met Ellen naar Loft gaan kijken. Een goede film. Misschien ergens één plotwending te veel naar mijn smaak, maar het eindresultaat blijft goed en de film bleef spannend tot het einde. Zeker een aanrader. Wel nog een tip: ga lang genoeg op voorhand om te reserveren. Of reserveer via internet. Wij waren twee uur op voorhand en hadden amper goede plaatsen gevonden…
Ik vond het toch leuker toen je gewoon de zaal binnen kon gaan en ergens willekeurig mocht gaan zitten.

Spijtig genoeg kon ik dit weekend niet naar het VVS-Weekend gaan. Hopelijk kan ik volgend jaar gaan helpen koken.

Geef een reactie

 
