Fery Vanhemelryck’s blog

Global Meeting, Nirvana en champagneproeven

Posted by Fery Vanhemelryck op 14 november 2008

Woensdag had ik global meeting met de 103 SUEZ Nuclear Trainees. Het was een leuke dag, in de voormiddag hadden we een zeer interactieve, fysieke, leuke uitleg over teambuilding. Trust, conflict, commitment, accountability and results waren de kernwoorden waarrond we werkten met kleurpotloden, een bal, dansjes, non-verbale communicatie en nog leuke zaken.  ’S Middags was er weer een lekker (en gezond) buffet. In de namiddag hadden we een lezing van een Franse socioloog over managementvaardigheden en klantgerichtheid. Best wel interessant. Na de lezing was het tijd voor een receptie. Er was lekkere champagne en er waren heerlijke desserthapjes. Ik was blij dat ik met de trein was gekomen. ( Nog bovenop het blij zijn voor de immense tijdswinst om naar Brussel te gaan met de trein ipv met de auto)

 

Na de receptie haastte ik mij naar huis om daar onmiddellijk te vertrekken naar een workshop champagneproeven met A.S.G.. Hannelore schreef er een leuk verhaaltje over op haar blog dus ik ga het niet herhalen. Het was leuk, fijn gezelschap, met lekkere en minder lekkere champagne.

 

Op de global meeting stond tijdens de pauze het liedje “smell’s like teenspirit” van Nirvana op. Hierdoor kreeg ik zin om nog eens naar Nirvana te luisteren. De volgende ochtend haalde ik mijn oude Nirvana CD van onder het stof. Voor ik vertrok om de files te trotseren stak ik de CD in de radio en het prachtige “About a girl” begon. Tot ik nog eens naar mijn autoradio keek, de CD was nog niet begonnen. Op exact hetzelfde moment speelde studio Brussel een liedje van Nirvana. Mijn dag kon niet meer stuk.

 

Vanavond ga ik naar vrienden en familiecantus van A.S.G. in het crutzenhof. Ik heb er al zin in, oude vrienden weerzien en voor de eerste keer ooit gaat Ellen mee naar een cantus!

Geef een reactie

 
