Fery Vanhemelryck’s blog

Opleiding Nuclear Safety

Posted by Fery Vanhemelryck op 23 november 2008

De komende week verblijf ik een week op hotel in Donceel bij Luik. We krijgen daar vijf dagen les over nuclear safety met aansluitend een examen. We zitten samen met een 20-tal trainees dus het zal ongetwijfeld weer een leuke week worden. Vrijdagavond ben ik terug in Hasselt.
De accomodatie ziet er alleszins al goed uit:

Chateau Limont

Chateau Limont

2 Reacties to “Opleiding Nuclear Safety”

  1. Herrie Vanfemelrijck said

    Beste Fery,

    Volgens mij hebben ze tijdens je veiligheidsopleiding per ongeluk enkele isotopen laten ontsnappen. Ik meen me uit de les chemie te mogen herinneren dat isotopen een schadelijk effect op de lichamelijke of geestelijke gezondheid van een persoon kunnen hebben.

    Na het lezen van blogpost “Loft plagiaat?” durf ik te concluderen dat de isotopen van jou iso-jopie gemaakt hebben. Wat voor een rund ben je als je niet ziet dat dat filmpje satire is. Dat is toch zo klaar als een klontje?

    Enfin, het ziet er daar inderdaad mooi uit en hopelijk heb je het naar je zin met je ongetwijfeld fantastische collega’s en instructoren. Het stemt me gerust te lezen dat je vrijdag al weer in Hasselt bent. Ik reken op een nieuwe, spannende blogpost tegen zaterdag.

  2. Robin said

    Hehe, wie heeft er hier nu niet door dat Fery zijn post OOK satire is? Dat is toch zo klaar als een klontje?

    “Hij is best wel geloofwaardig” => dat zou wel héél naief zijn :-D

Geef een reactie

 
