Fery Vanhemelryck’s blog

Spanje

Posted by Fery Vanhemelryck op 9 december 2008

Na een reis van 7,5 uur kwamen we aan in Salamanca. Het is een prachtige stad met een wonderschoon Middeleeuws stadcentrum. Ons hotel is een prachtig oud gerenoveerd gebouw. We waren pas na elf uur ’s avonds ter plekke maar Gert had mij toch nog kort even rondgeleid. We gingen naar de Grote markt en hebben daar in een studenten-tapasbar iets gedronken en wat Tapas gegeten. Het is de eerste keer dat ik echt Spaanse tapas at. Het concept van verschillende hapjes kiezen is zeer leuk, maar het is moeilijk als je totaal niet weet wat het is. Het was vreemd om naar hier te rijden. Tientallen kilometers autostrade of steenweg zonder lintbebouwing, wegwijzers die een stad aankondigen die 600 km verder ligt, …

Ik ben hier aan het vloeken dat ik Ellen haar camera niet heb geleend om hier foto’s te maken. Maar ik had niet verwacht in zo’n prachtige stad te logeren maar in het dorpje waar de ENUSA-fabriek is. Morgen wordt een drukke lange dag met een bezoek aan de splijtstoffabriek. Hopelijk leer ik veel bij en zijn er niet teveel problemen om te rapporteren.

Quote van de dag:  ” You only live once, but if you live it right, Once is enough”

2 Reacties to “Spanje”

  1. griieet said

    Wat een leven en wat een werk heb jij toch… :)

  2. Frank said

    Ik denk dat als het hele tweede jaar je blog leest, de resultaten met minstens 20% zouden stijgen ;-)

Geef een reactie

 
