Fery Vanhemelryck’s blog

Music for life

Posted by Fery Vanhemelryck op 22 december 2008

Ik ben een grote fan van Music for life (en studio Brussel in het algemeen) Ik ga morgen mee lopen bij run for life in Hasselt aan het stadhuis.
Vanavond ga ik ook naar de film Yes Man in de kinepolis in Hasselt. Ik ben nog aan het twijfelen of ik morgen na mijn werk naar het glazen huis in Gent zou rijden voor de finale en naar de afterparty. Woensdag heb ik vrij dus ik zou best kunnen gaan. Alleen weet ik niet goed hoe ik dat logistiek zou doen, auto/trein, nachtje doordoen/blijven slapen, met wie…
Als er iemand zin heeft om mee te gaan laat je maar iets weten.

Update: De film Yes man was best goed. Een van de betere films met Jim Carrey! Fantastisch gelachen en er zat ook een mooie filosofie achter. Zou de wereld niet mooier zijn als iedereen wat vaker JA zei ipv altijd excuses te zoeken om iets NIET te doen?
Music for Life heeft al 843.537 euro opgebracht, hopelijk komen er nog veel euro’s bij!

4 Reacties to “Music for life”

  1. Jan Fabry said

    Vandaag zitten ze toch nog in Aalst? Ik dacht dat ze pas morgen (23 december) om 10u30 in Hasselt begonnen, tot 24 december om 10u30 [ http://www.stubru.be/node/559 ]. Of heb ik het nu fout?

    Lopen is mijn ding niet, maar een Bike for Life is er nog niet zeker?

  2. Maartje said

    Per reactie op mijn blog geef ik een halve euro weg aan music for life. Doen!
    Zalig kerst!

  3. Je hebt volledig gelijk Jan, ik zat helemaal mis mijn datum. Het is vandaag te doen en er is veel te weinig volk :-(

  4. P.S. Je kan altijd zelf Bike for life starten he ;-)

Geef een reactie

 
