Fery Vanhemelryck’s blog

Die ochtend op de radio

Posted by Fery Vanhemelryck op 22 januari 2009

Tussen 6 en 7 uur s’ochtends presenteert Tomas De Soete op studio Brussel het programma ‘Tomas belt op’ waarin hij om diverse redenen mensen opbelt. Feliciteren met een verjaardag, nieuwe job, huwelijk enz. of troosten tijdens de examens, als je job kwijt bent en dat soort zaken.

Deze morgen was ik mij aan het vervelen in de file dus besloot ik ook eens een berichtje te sturen naar 3123. Kara moest vandaag haar eed afleggen bij de federale politie voor ze aan haar stage mocht beginnen. Dat leek mij wel een mooi moment om opgebeld te worden.

Na een half uur te wachten nog steeds geen Kara gehoord en het was 6u55 dus vreesde ik ervoor. Tot Tomas opeens zei dat ze nog iemand gingen opbellen :-) Toen heeft Kara mooi haar eed mogen oefenen op de radio.

Ik zweer getrouwheid aan de Grondwet, gehoorzaamheid aan de Koning en de wetten van het Belgische volk.

Waarop Tomas als aanvulling nog dit voorstelde: “en ik zal altijd naar studio Brussel luisteren in de combi”. De uiteindelijke eed die ook in de herhaling zat na 7u werd dan:

Ik zweer getrouwheid aan de Grondwet, gehoorzaamheid aan de Koning en de wetten van het Belgische volk en ik beloof dat ik altijd naar studio Brussel zal luisteren in de combi.

Nadien vroeg Tomas nog om lief te zijn voor hem als Kara hem ooit zou tegenhouden. Of juist heel hard ;-) Kinky. Zeer amusant tijdens de file.

Succes nog met de stage Kara! En bij mij ook lief zijn als je mij tegenhoudt ;-)

Eén reactie to “Die ochtend op de radio”

  1. Strib said

    En ff daarna kreeg ik van enkele vroege vogels smsjes :)

    Thx Fery, was ff schrikken, maar uiteindelijk toch wel heel tof !!
    Ik kan mijn stage met goede moed inzetten :)

    Groetjes x

Geef een reactie

 
