Fery Vanhemelryck’s blog

Druk druk

Posted by Fery Vanhemelryck op 27 februari 2009

Ik heb weer een leuke drukke periode achter de rug. Afgelopen donderdag was ik op de jobbeurs en fuif van de nacht van de ingenieur. Vrijdag haalde ik 18/20 op mijn examen over de Fuel cycle. zaterdag tot dinsdag was ik in Berlijn met Ellen. Woensdag vierde ik 6 jaar samen met Ellen! Woensdag bezocht ik de kerncentrale van Tihange, donderdag die van Doel. Vanavond vertrek ik op weekend met A.S.G. naar het jagershuis in Tessenderlo.

De komende week zal normaal iets rustiger zijn, dus ik zal dan proberen om wat uitgebreider verslag uit te brengen van mijn avonturen.

Eén reactie to “Druk druk”

  1. Waauw, schone punten man! Je hebt daar toch geen vrouwelijke examinator voor moeten verleiden?! :-)
    Ik ben benieuwd naar het meer uitgebreide verslag!
    Greetz,
    Korneel

Geef een reactie

 
