Fery Vanhemelryck’s blog

Skiëen, snachts werken

Posted by Fery Vanhemelryck op 31 maart 2009

Vanavond ga ik nog eens skiëen in Landgraaf met A.S.G. Het is al lang geleden dat ik geweest ben. maar als je werkt is het niet altijd evident om door de week ’s avonds te gaan skiëen. Vandaag is dat gelukkig anders, ik moet morgen pas om 23u beginnen werken. Het is dan wel tot 7u00, maar een nachtje werken schrikt mij niet af. Je hebt dan ruimte om zelf je dag in te vullen. Zo ga ik morgen eindelijk de ster in mijn panoramisch dak laten maken bij carglass, kan ik mijn diploma gaan afhalen en naar de kapper gaan!

Geef een reactie

 
