Fery Vanhemelryck’s blog

Ultimate frisbee-tornooi + fuif

Posted by Fery Vanhemelryck op 7 mei 2009

Het weekend van 23 en 24 mei organiseer ik met mijn ultimate frisbee-club ‘Diabolic Heaven’ een tornooi, Love at first flight. 

Ik wil je graag uitnodigen om te komen kijken, deelnemen en/of naar onze fuif te komen.

 

Het tornooi vindt plaats op de voetbalvelden bij actionpark in de Tulpinstraat in Kiewit Hasselt. (Achter de Pukkelpopweide) Zaterdag zijn er wedstrijden tussen 10u en 17u.

Zaterdag vanaf 22u organiseer ik een fuif in zaal de binder in de Vijverstraat 2 in Kiewit. (recht tegenover de Pukkelpop-weide) Pintjes zullen 1€20 kosten. Cocktails zullen ook aan een budgetvriendelijke prijs te verkrijgen zijn.

 

Voorverkoopkaarten kosten € 3 en zijn bij mij te verkrijgen. Je kan deze ook als steunkaart kopen ;-)

 

Op zondag beginnen we rond 10 u terug aan het tornooi.
In de namiddag organiseren we ook een initatie-tornooi. Als je zin hebt om te leren hoe je ultimate frisbee speelt en dit in de praktijk kan testen is dit zeker interessant. Je word begeleid door ervaren Ultimate Frisbee-spelers die je zeer snel de nodige worpen en technieken bijbrengen. Nadien kan je enkele proefwedstrijdjes spelen.

 

Als je naar de fuif komt kan je eventueel ook in een tentje blijven slapen op 500 meter van de fuifzaal.

 

De terreinen zijn bereikbaar met het openbaar vervoer (bus of trein)

 

Ik zou het heel leuk vinden jou daar te zien.

 

http://www.diabolicheaven.be

Geef een reactie

 
