Fery Vanhemelryck’s blog

Business trip Romans-Sur-Isère

Posted by Fery Vanhemelryck op 10 mei 2009

Ik mag deze week nog eens naar het buitenland voor mijn werk. Van maandagavond tot woensdagavond zal ik in Romans-Sur-Isère aan het werken zijn. Een stadje met 36000 inwoners op 100 km van Lyon.  Ik zal daar de splijtstof-elementen-fabriek van Areva bezoeken. Ik hoop er veel bij te leren en ik ga controleren of er geen FME-risico’s zijn.

Morgenvoormiddag nog werken en dan naar Zaventem om het vliegtuig te nemen. Woensdagavond thuiskomen, een appartement gaan bezichtigen en dan rechtstreeks door naar de korte stukjesavond van SOS.

Zaterdag en zondag frisbeetornooi in Gent (G-spot) Met op zaterdagavond een ritje naar Hasselt om Ellen op te pikken en nadien naar Clouseau te gaan kijken in Bree. Het wordt dus weer een leuke drukke week!

Geef een reactie

 
