Fery Vanhemelryck’s blog

Drukke tijden

Posted by Fery Vanhemelryck op 18 mei 2009

Het zijn weer boeiende drukke tijden. Dit weekend hebben we in Gent meegedaan aan een frisbeetornooi. De sfeer was goed, het gras was zacht maar glad en het gezelschap was prima. Spijtig genoeg kon ik zaterdagavond niet blijven voor het avondeten, de fuif en een zeer hobbelige camping. Gelukkig genoeg mocht ik naar Clouseau met Ellen. Ik moest er wel het traject Gent-Hasselt-Bree Bree-Hasselt-Gent voor doen, maar dat had ik er graag voor over. Zondagochtend nog eens gemerkt hoe klein de wereld wel is.

Rond 20u was ik terug thuis van het tornooi en heb ik Ellen geholpen met het verzorgen van haar kat met Leukemie  Daarna heb ik nog vlug mijn auto gewassen en was het tijd om te gaan slapen.

Resultaat van het tornooi: 3 vd 7 wedstrijden gewonnen, twee stevige blaren en een beetje spierpijn.

Vandaag heb ik stevig doorgewerkt, ik ben eindelijk door de ‘inwerk-fase’ en ik kan beginnen met echt productief zijn. Vanmiddag ben ik rap in Huy een cadeautje gaan kopen voor Hannelore’s verjaardag. Natuurlijk was ik mijn portefeuille vergeten op mijn bureau! Gelukkig kwam ik een sympathieke collega tegen die mij wat geld kon lenen.

Vanavond ga ik naar Hannelore’s verjaardagsfeestje. Morgen weer werken en ‘s avonds frietjes eten met Hannelore omdat ze terug is van Erasmus en daarna naar een kopstukkendebat op de UHasselt, georganiseerd door Themis, naar aanleiding van de verkiezingen van 7 juni.

Woensdag terug werken en ’s avonds naar Gent voor het verjaardagsfeestje van Anneleen.

Donderdag een beetje uitslapen en beginnen met alles voor te bereiden voor ons tornooi en onze fuif dit weekend.

Vrijdag heb ik vrij en kan ik verder werken voor het tornooi. Zaterdag en zondag organiseren we ons Ultimate frisbee-tornooi in het Action Park in Kiewit. Veel tijd zal ik dus niet vrij hebben, zeker niet aangezien we zaterdagavond/nacht ook een fuif organiseren (en ik vrijwilliger was om alles te regelen :- ) )

Jullie zijn nog steeds welkom op de fuif en het initiatietornooi frisbee. Jullie weten mij te bereiken. Je kan na de fuif in een tentje blijven slapen en genieten van een heerlijk ontbijt. Zaterdag om 22u zijn er gratis cocktails voor iedereen in de Binder in Kiewit!

Geef een reactie

 
