Fery Vanhemelryck’s blog

verlengd weekend

Posted by Fery Vanhemelryck op 30 mei 2009

Het is fantastisch mooi weer, en een verlengd weekend.
Na het ongelofelijk mooie weekend 23 en 24 mei, met ons zeer geslaagde frisbeetornooi, is het dit weekend net iets rustiger. Maar toch nog voldoende druk om interessant te zijn.

Gisteren was ik na mijn werk onkruid gaan uitdoen en afval gaan rapen op de Kuringersteenweg. Ons fantastische stadsbestuur geeft mijn frisbeeclub hier subsidies voor. Ondanks dat het heel vuil werk is, en dat we wel iets leuker te doen hebben op een vrijdagavond in de zon, doen we het toch graag. Je doet iets terug voor de stad waar je zoveel van krijgt, en de stad ligt er properder bij na jouw werk.

Na het onkruid uittrekken zijn we gaan barbecueën bij Maarten, Jim en Johan met Tinne, Dirk en Markske. Het was een gezellige avond. Heel lekker gegeten, en de Leffe van de perfect draft smaakte!

Vandaag ga ik Rode bessen plukken bij Ellen haar opa in Koersel, en dan passeren we ook eens bij de Vatana. Vanavond gaan we naar Live in Hasselt, waar we ongetwijfeld weer vele leuke mensen zullen tegenkomen.

Morgen geven we om 14u een Ultimate frisbee-initatie in het kapermolenpark, om 16u gaan we bomen planten om de CO2 uitstoot van onze verplaatsingen naar tornooien te compensen. Om 15u ga ik naar Ellen’s optreden in het conservatorium. Nadien lekker gaan eten in het Russelt foodcafé. Dan nog eens trainen met de Frisbee.

Maandag gaan we naar Gaiapark in Kerkrade. Ellen wilt er al maanden naartoe en nu hebben we eindelijk tijd gevonden.
Dinsdag is het Global Meeting van de Nuclear Trainees, dus zie ik alle 100 jonge trainees nog eens terug.

2 Reacties to “verlengd weekend”

  1. Hannelore said

    “Na de barbecue zijn we gaan barbecueën…”
    Fery, hier klopt iets niet denk ik of je bent dit weekend écht overdreven veel gaan BBQ’en ;)

    Tot vanavond wss!

  2. Je had gelijk Hannelore. Ik was waarschijnlijk te vlug. Merci!

Geef een reactie

 
