Fery Vanhemelryck’s blog

What’s going on

Posted by Fery Vanhemelryck op 6 augustus 2009

Het is bijna een maand geleden dat ik nog een berichtje heb achtergelaten op mijn blog. De afgelopen weken waren dan ook weer zeer boeiend en druk bezet.

Ik heb mij goed geamuseerd op Rock Herk en de Gentse feesten. Ik heb in de Florelle in Roermond Hockey- en rugby-schoenen gekocht om te frisbeeën. Voetbalschoenen zijn mijns inziens ontworpen om tegen een bal te stampen, en zelden om comfortabel te zitten. Mijn nieuwe schoenen zitten echt comfortabel. Een beetje als loopschoenen of basketschoenen. Bovendien heb ik nu een betere ondersteuning van mijn enkel. Met mijn drie paar frisbee-schoenen ben ik nu ook voorbereid voor elk soort terrein, gras, nat gras, modder, zand… Na het schoenen kopen ben ik met Ellen gaan soldenshoppen in de outlet in Roermond. Best wel gezellig ginder.

Vorige week maandag was het Smack the Beach up in Mechelen. Een beach-frisbee-tornooi op de grote markt van Mechelen. Ondanks het iets mindere weer in de namiddag was het toch zeer leuk.

Een andere reden waarom ik het druk had en niet kon bloggen was de huizen/appartementjacht. Ellen en ik heb de afgelopen maanden een tiental huizen en appartementen bezocht, na een screening van honderden op internet. Meestal was ik het die twijfelde en zei dat we nog wat langer moesten zoeken en iets beter zouden vinden. Twee keer eerder hadden we gezegd dat we het wilden, maar twee keer hadden ze het verhuurd aan iemand anders.

Op de nationale feestdag hadden we dan toch prijs. Een prachtig appartement, goed gelegen en niet duur. Donderdag 30 juli konden we het huurcontract tekenen en kregen we de sleutels. De afgelopen dagen hebben we alles verhuisd, extra meubels gezocht en uitgepakt. Ons appartement is naar mijn bescheiden mening al goed in orde voor zo’n snelle/lichtjes onverwachte verhuis. De meeste meubels en servies hadden we al, we hebben een goedkope tuintafelset gevonden in de Brico in Hognoul. Vanavond ga ik nog tafels en stoelen halen in de Ikea, en dan zijn we vrij goed gesetteld.

Foto’s van ons paleis vind je hier: http://picasaweb.google.be/Fery.Vanhemelryck/Appartement?authkey=Gv1sRgCInojrKGutH0Qw&feat=directlink
Vrienden en/of vriendinnen zijn altijd welkom om eens binnen te springen: Maastrichtersteenweg 249/2 in Hasselt. (Kaartjes mogen ook naar daar verstuurd worden ;-) )

Dit weekend zal ik ook geen tijd hebben want ik ga frisbeeën in Sint-lambrechts-Woluwe http://www.xlr8rs.be/xlhat .

Eén reactie to “What’s going on”

  1. Jan Fabry said

    En mogen we ook weten waar het appartement ligt? Volgens mij is er een blok met zo’n dak op het rustige stukje van de Maastrichtersteenweg, tussen de grote ring en dat rare kruispunt?

Geef een reactie

 
