Fery Vanhemelryck’s blog

Pukkelpop

Posted by Fery Vanhemelryck op 20 augustus 2009

Vandaag is het zo ver. Pukkelpop is weer neergestreken in Hasselt.
Nu ik bijna een jaar aan het werken ben heb ik voldoende geld om 3 dagen pukkelpop te doen en de (veel te dure) drank en het eten op de weide te betalen. Maar ik ga vermoedelijk toch nog steeds wat spaarzamer zijn en misschien af en toe thuis eten. De komende drie dagen ben ik dus het grootste deel van de tijd te vinden op Pukkelpop. Vrijdagavond passeer ik even in Lommel voor de housewarming van Lieve van A.S.G.. Er komen op dat moment toch geen groepen die ik echt wil zien en dan kan ik nog wat oude vrienden terugzien.

Als de weersvoorspellingen kloppen wordt vandaag prachtig weer met een onweer tegen de avond. Morgen wordt het iets minder warm maar het zou niet al te veel regenen.  Zaterdag wordt terug droog om af te sluiten. Zondag zal ik waarschijnlijk niet al te veel energie hebben, maar ik moet er om 14h terug uit voor het verjaardagsfeest van Ellen’s opa. Dat wordt vermoeiend :-)

Zeker aangezien ik volgende week maandag,dinsdag en woensdag om 5u30 moet beginnen werken. Maar met voldoende koffie zal ik dat wel overleven.

Bij leven en welzijn, tot binnenkort!

Eén reactie to “Pukkelpop”

  1. Frank said

    Vorig jaar heb ik je naam zien staan op de lijst van de campingcrew op zone C! Ik was toen ook medewerker op de camping. Fijn een gratis festival, maar ik denk dat ik op heel pukkelpop toen twee optredens heb gezien. Niet dat ik dat heel erg vond ;)

Geef een reactie

 
