Fery Vanhemelryck’s blog

foto’s Vakantie

Posted by Fery Vanhemelryck op 22 september 2009

Hier kan je alvast de foto’s van onze vakantie bewonderen. Een uitgebreider verslag volgt later.

http://picasaweb.google.be/Fery.Vanhemelryck/VakantieSeptember2009

2 Reacties to “foto’s Vakantie”

  1. Valerie said

    hey fery

    echt grappig, ik was een voetdokter aant zoeken en ik kwam gewoon uit op de link “fery vanhemelrryck” hihi nu moet ge me toch eens uitleggen hoe dat komt.
    .
    Hoe gaat het ermee voor de rest? Werk je nog steeds op dezelfde plaats? Wat doet ge nu, nog altijd samen met ellen? Nog geen verdere plannen met haar? Trouwen, babys? en het studenteleven, gaat ge nog steeds veel feesten?

    Ben wel benieuwd hoe het met u gaat.

    Groetjes Valerie

    ps: leuke tekst over ” rood”

    • Hey

      Blijkbaar had ik jaren geleden het woordje voetdokter vermeld en ben je er zo op terechtgekomen :-)

      Met mij is alles prima. Ik werk ondertussen 1 jaar en 1 dag bij Electrabel, sinds 6 maanden in de kerncentrale van Tihange. Natuurlijk nog altijd samen met Ellen, sinds 1 augustus huren we een prachtig appartement in Hasselt. baby’s zijn voor na Ellen haar doctoraat. ging ik ooit veel feesten? Ik doe mijn best om nog af en toe een stapje in de wereld te zetten, maar combineren met werken is toch wat moeilijker. Ik ga proberen vrijdag vrij te nemen om donderdag 8 oktober naar de intro-TD van A.S.G. in de villicus te gaan.

      Geef jij nog les in tongeren? Mijn zusje geeft ondertussen ook les in Tongeren, maar ik weet niet in welke school.

      tot binnenkort

Geef een reactie

 
