Fery Vanhemelryck’s blog

Housewarming A.S.G.

Posted by Fery Vanhemelryck op 12 november 2009

Aangezien bijna alle weekends al gevuld zijn met housewarmings, etentjes, feestjes en frisbeetornooien is het moeilijk om data te vinden om zelf een housewarming te doen.
Doordat we nu woensdag vrijaf hadden voor wapenstilstand was dat het ideale moment om nog eens een housewarming te doen. Deze keer waren vrienden van mijn studentenvereniging A.S.G. aan de beurt. Het was even puzzelen om iedereen gezet te krijgen en voldoende stoelen te voorzien. 34 mensen in een appartementje van 105 vierkante meter is geen probleem. Allemaal in dezelfde kamer is geen evidentie :-) Gelukkig is onze keuken+living voldoende groot.

Tien mensen in onze mooie nieuwe zetel,

De rest op stoelen

Of rechtstaand in de keuken

Voldoende drank koud leggen was ook geen evidentie met zoveel volk en een bescheiden koelkast, gelukkig was het buiten koud genoeg om een voorraad koude drank klaar te zetten.

Tegen Ellen’s verwachtingen hebben ze ook braaf al hun groenten-dip opgegeten. Quote van Maarten: “Hier zijn meer groenten dan op mijn barbecue”

Iedereen had samengelegd voor leuke cadeautjes. Een bon van 100€ van de ikea, en bon’s van 175€ voor de brico. Dat komt goed uit want we hebben nog wat zaken op ons verlanglijstje staan: nieuwe kasten voor in de berging, kussens voor in de zetel, kussens voor de tuinstoelen (brico), een Engelse sleutel, decoratie voor aan de muren…
Ook een leuk cadeautje: een fotokader met het logo van A.S.G. en de namen van iedereen die er was.
Nog eens heel fel bedankt iedereen (en een beetje extra bedankt aan mijn favoriete politieagente Kara om alles te regelen).

Nadien gingen we allemaal samen naar de coyote ugly in de Villicus in Diepenbeek voor nog eens een ouderwets studentenfeestje. Het was leuk, maar het was wat teveel boenke boenke muziek naar onze goesting, de jeugd van tegenwoordig…


Jolien, Lieve en Annelies bleven thuis op de zetel slapen. Ze wilden eerder door dan mij en gingen te voet, een half uur later kon ik een lift krijgen van mijn favoriete agente. (soms is het leuk om thuisgebracht te worden door de politie). Ik kwam ongeveer gelijk aan met hen :-)  Blijkbaar woon ik toch ietsje verder dan ik dacht.

Ik en mijn favoriete politieagente

Wapenstilstand was grotendeels gevuld met opruimen, poetsen en stoelen terugbrengen. Maar dat had ik er voor over zo’n leuke housewarming.

Volgende housewarming zal waarschijnlijk voor de roeiers of frisbeeërs worden. Eens zien of we dan aan meer dan 34 geraken.

4 Reacties to “Housewarming A.S.G.”

  1. Strib said

    Ik denk da ge uw bonnen van de Brico nog eens moet tellen zenne ;), want anders klopt er iets niet :s…

    Het was supergezellig ! Ik wil nog wel eens met de roeiers of de frisbeeërs meedoen zenne ;)

  2. Strib said

    Ahja, ik ben wel inspecteur he ;) ! Agent was ik in de periode Oktober 2008 tot februari 2009 ;)

  3. Fery said

    Inderdaad, het zijn er voor 175! Hoera!

    Ik vind dat je al blij mag zijn dat ik niet “flik” zeg…

  4. […] Housewarming A.S.G. […]

Geef een reactie

 
