Fery Vanhemelryck’s blog

Ikea

Posted by Fery Vanhemelryck op 22 november 2009

Zaterdag ben ik met Ellen naar de Ikea geweest om de bons op te doen die we van A.S.G. hadden gekregen (en ook de bon die Ellen van mijn zusje had gekregen voor haar verjaardag).

Eerst moesten we mijn broer nog helpen met zijn oude koelkast naar het containerpark te brengen. Toch handig zo’n grote auto :-)

De vangst bij ikea:

4 rode kussens voor de zetel, een bordeaux papiermand voor de living, een kaas-rasp, een blikopener, een nieuwe kurkentrekker, een grote rode vaas, een kleine vaas, rode theelichthoudertjes, rode kerstballen, rode kerstversiering3 houten snijplanken, rode hartjes-ijsblokjesvormpjes, 2 rode trechters en een olifant :-)

Dit alles voor 144€, we hadden voor 125€ bons dus dat was toch een mooie meevaller. En nu is ons huisje nog beter in orde, en zijn we klaar voor de eindejaarsfeesten!

Nadien nog lekker gegeten bij Ikea. Voor één keer ging ik niet voor de Köttbullar (Zweedse balletjes). Ik koos voor de Heek-filet met heerlijke gerookte zalm als voorgerecht. Een aanrader!

Geef een reactie

 
