Fery Vanhemelryck’s blog

Excellent Summer

Posted by Fery Vanhemelryck op 28 juni 2010

Ondanks mijn jeugdige leeftijd heb ik soms al het gevoel dat ik oud aan het worden ben. Na mijn afstuderen vreesde ik soms dat ik nooit meer zo’n leuke zomers zou hebben als vroeger. Onbezorgd, mooi weer, veel vrije tijd, leuke activiteiten…

Over het mooie weer kunnen we alvast niet klagen :-)

Ook het zomerprogramma ziet er al fantastisch uit:
Bijna alle weekends zijn volgeboekt :-)

zaterdag 26 juni tornooi in Hofstade (Finale gewonnen!)
1,2,3,4 juli Rock Werchter
10,11 juli Beach Ultimate frisbee tornooi in Hargen(NL)
16 juli trouwfeest
17 juli BBQ + Rock Herk
24,25 juli Gentse feesten of Love Parade
28 juli – 10 augustus Vakantie in de verenigde staten (New York, Washington Chicago)
14,15 augustus zijn nog vrij :-)
21,22 augustus Pukkelpop of Maanrock
28,29 augustus Beach Ultimate Frisbeetornooi in Monster (NL)
4,5 september Belgisch beachkampioenschap Ultimate Frisbee
10,11 september vrij
18,19 september Beach ultimate frisbeetornooi Burla Beach Cup Viarregio (Italie)

Ik zal mij dus niet al te veel vervelen :-)

Het wordt een fantastische zomer!

Geef een reactie

 
