Fery Vanhemelryck’s blog

Zomervakantie 2010

Posted by Fery Vanhemelryck op 7 juli 2010

Zoals jullie eerder op mijn blog konden lezen had ik een reisje gewonnen via Studio Brussel.
Uiteindelijk waren er wat problemen met de organisatie die de prijs moest geven. Na veel vijven en zessen kreeg ik een cadeaubon in de plaats van een reis naar Kreta.
Daar ben ik helemaal niet rouwig om. Ik ben al in Kreta geweest, en op de terugreis hadden mijn broer en ik een stevige voedselvergiftiging/virus.

Maar nu konden we dus zelf kiezen waar we heen gaan! En met een cadeaubon van 1500€ geraak je al wel ergens.
Aan de overkant van de Atlantische oceaan bijvoorbeeld.

Het is al lang mijn droom om New York eens te bezoeken. Ik hou van steden, hoe groter en drukker hoe liever. Dan is New York natuurlijk de Ultieme stad, (of dat hoop ik toch). Aangezien de vliegreis een groot deel van de kostprijs inneemt is het gek om niet wat meer te bezoeken, onder het motto: “we zijn hier nu toch”.

Dus hebben we besloten om ook even langs te gaan in Washington, misschien even op de koffie bij Barrack.

Nadien gaan we ook nog 3 dagen naar Chicago en vandaar vliegen we terug naar Bruxelles.

 Wel jammer dat ze ons in dat prutsreisbureau niet de city-tripvoordelen wilden geven die je krijgt als je apart New York(gratis hop-on-hop-of) of Chicago(gratis segway-tour) bezoekt. Zij krijgen hier dus geen gratis reclame op mijn blog. Wij doen meer overnachtingen, blijven langer en doen meerdere steden. Dan verwacht je toch eerder meer voordelen dan minder?

We zijn weg van 28 juli tem 10 augustus.

Geef een reactie

 
