Fery Vanhemelryck’s blog

Blogstilte

Posted by Fery Vanhemelryck op 18 oktober 2010

Het is weer veel te lang geleden dat ik nog eens een blogbericht de wereld in heb gestuurd.
Sommige lezers denken misschien dat mijn leven te saai is geworden om nog iets te vertellen.
Gelukkig is het tegengestelde waar :-)

Ik heb het gewoon veel te druk. Veel werk, een veel te lang woon-werk-traject (maar in februari komt daar verbetering in), drie keer per week Ultimate frisbee training, alle weekends zitten vol gepland, door de week zijn er ook regelmatig leuke zaken te doen. Het is al weken geleden dat ik nog 2 dagen na elkaar voor 21u thuis was.
Het is van 15 augustus geleden dat ik nog eens een weekendje niets te doen had :-)

 Ook de komende weken worden weer leuk en druk:

Deze week viert het LOSO, het Limburgs Overkoepelend StudentenOrgaan haar 25e verjaardag. Aangezien ik een jaar lang hard heb gewerkt als quaestor, zal ik zeker regelmatig eens langsgaan.

Woensdag heb ik een dagje verlof genomen voor een studentenkampioenschap Ultimate Frisbee in Gent.
Wij gaan met 14 Limburgse Ultimate Frisbee Spelende studenten een dagje naar Gent om het op te nemen tegen ULB, UCL, KULeuven, Antwerpen, UGent, HoGent+arteveld, en een Franse universiteitsploeg. Supporters zijn welkom tussen 11u15 en 17u30 op de sportvelden van de UGent in de Noorderlaan aan de watersportbaan.

Dit weekend gaan we met een paar vrienden een dagje genieten in Lommel in het “zomer”huisje van een vriendin.

Het weekend nadien vertrek ik met Ellen en drie frisbeers van Diabolic Heaven naar Barcelona. Vrijdagavond vertrekken we met zijn vijven in de Prius. Zaterdagochtend komen we aan, en zaterdagmiddag beginnen de frisbee-wedstrijden.
Na het tornooi blijven we nog twee nachten in het prachtige Barcelona om te citytrippen. Porro Open!

2 Reacties to “Blogstilte”

  1. Jan Fabry said

    Wie verhuist er in februari? Jij of je werk? Of wordt de Prius ingeruild voor een helikopter?

  2. Fery said

    Het werk verhuist. We zullen twee gloednieuwe kantoorgebouwen betrekken vlakbij het noordstation. Dus dan is het 50 minuten met de trein ipv 1u10-3u40 met de auto :-)

Geef een reactie

 
